Obserwatorzy

piątek, 29 sierpnia 2014

                                                                               hej wszystkim!

 .
Ostatni weekend wakacji , nie mogę w to uwierzyć cierpię z tego powodu strasznie .Nawet nie wiem jak mam go wykorzystać.Pierwszy wrzesień zle mi się kojarzy od rana w telewizji w radiu , internecie informują nas , że czas do szkoły , że cudowne wakacje 2014r dobiegają końca.Przyznam się , nie mogę się z tym pogodzić! zapewne wy też .
Jeszcze ta pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza ,ale kalendarzowe lato jeszcze się nie kończy więc liczę na to,że jeszcze  we wrześniu pogoda dopisze ,bo jeszcze mam małe plany,chciałabym odwiedzić Zakopane czy mi się to uda w tym roku zobaczymy! Wszystko zależy od aury.Piszcie co u was jak wykorzystujecie ostatnie dni wakacji?.

A teraz zostawiam was z kilkoma zdjęciami ;)




23 komentarze:

  1. Ja już nie liczę że lato wróci... niestety.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluza.
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :) Obserwujemy? Mam prośbę poklikasz w linki ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś! :)
    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygladasz! Rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, ja cieszę się na koniec wakacji. Zaczyna się jesień - moja ulubiona pora roku :) Poza tym, w roku szkolnym jestem bardziej zorganizowana i łatwiej mi się zmotywować do wykonywania wyznaczonych przez siebie celów :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!
    Również obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zdjęciach udało Ci się uchwycić jeszcze trochę słońca :) W tym roku jakoś wyjątkowo mi żal, że kończą się wakacje :(

    bizzmez (zapraszam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mogę uwierzyć , że jutro jest rozpoczęcie roku szkolnego :C
    śliczne zdjęcia
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. podobno drugi tydzień września ma być bardzo ciepły ;)
    ja nie chcę jeszcze do szkoły :/
    super zdjęcia ^^
    meega bluzka <3 i szukam takich spodni :P
    buziakii :**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodenki ;)
    co powiesz na wspólną obserwację ?
    daj znać u mnie :)
    labeauteofblondes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszłaś na fotkach. ; D Lato się nie powtórzy, ale trzeba się cieszyć każdą pora roku, bo i tak nic nie zmienimy. Może wspólna obserwacja? Zapraszam:
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia :)
    i super okulary

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia:)

    Obserwujemy?
    http://domiixx15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bawię się obserwacje, nie znoszę spamu ani reklam adresów. Nie potrzebuje i wcześniej też nie potrzebowałam by wejść na Twojego bloga adresu więc czemu nagle go piszesz. Rozczarowana.Im bardziej ktoś reklamuję bloga to tym bardziej omijam jego blog. A takie komentarze kasuje. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia ;D
    no niestety wakacje się skończyły sama jeszcze w to nie wierze :c

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytałaś o obserwację więc zacznij a ja się zrewanżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz super spodnie:)
    Może poobserwujemy się nawzajem? Zaobserwuj pierwsza, a ja na pewno się zrewanżuję ;)
    Pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń